Všeobecné obchodní podmínky
- Definice pojmů a základní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují právni vztahy mezi provozovatelem a uživatelem webových stránek dostupných prostřednictvím sítě Internet na adrese www.anglickyza3mesice.cz (dále jen web).
- Web provozuje společnost Langino, s.r.o., IČ 06021743 se sídlem Nové sady 988/2, Brno, 60200 zapsaná v OR u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 99576 dne 13.4.2017 a společnost (dále jen “provozovatel”).
- Uživatelem se pro účely těchto zásad ochrany osobních údajů rozumí každý návštěvník, který jakýmkoli způsobem zadá své osobní údaje ke zpracováni na webových stránkách (dále jen “uživatel”).
- Registrace uživatele a nákup
- Registrovat a přihlásit na kurz se klient může prostřednictvím online formuláře dostupného na webu tím, že vyplní veškeré požadované údaje.
- Účastníkem kurzu se uživatel stává tehdy, pokud řádně vyplnil přihlášku a včas uhradil cenu kurzu. Oba úkony jsou klientovi potvrzeny e-mailem.
- Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit vyhlášený kurz, zejména z důvodu nemoci lektora, z technických nebo i případně z jiných důvodů. V takovém případě uživateli provozovatel vrátí již uhrazenou cenu za koupený kurz.
- Zároveň si provozovatel vyhrazuje právo na změnu lektora kurzu, přičemž v tomto případě uživatelům registrovaným v takovém kurzu tuto skutečnost oznámí. Tato skutečnost může být důvodem k bezplatnému zrušení objednávky kurzu ze strany uživatele.
- Odeslání objednávky je bráno jako uzavření smlouvy a tudíž je klient povinen splnit veškeré náležitosti, zejména platbu a případnou úhradu storno poplatků.
V případě zrušení termínu kurzu ze strany Provozovatele, má uživatel nárok na náhradní termín nebo vrácení již uhrazené části ceny kurzu. Tuto částku v případě zrušení přihlášky či neuskutečnění kurzu vrátí provozovatel uživateli na účet do 14 kalendářních dnů od vyzvání. Při vrácení částky za přihlášku na zahraniční účet hradí veškeré poplatky s tímto spojené uživatel.
- Platební podmínky
- Při nákupu prostřednictvím webu je uživatel povinen uhradit cenu, která je u daného kurzu, semináře či jiného produktu uvedená.
- V případě, že se jedná o produkt označený jako kurz, je uživatel povinen uhradit cenu nejpozději 7 dní před začátkem kurzu. V opačném případě může dojít k vypovězení smlouvy ze strany provozovatele a to i jakéhokoli souhlasu uživatele.
- Veškeré platby je možné provádět buď online platbou přes platební bránu na webu nebo bankovním převodem na účet provozovatele číslo 2300521632/2010 (Fio Banka).
- V případně zrušení účasti na již zakoupeném kurzu ze strany uživatele je provozovatel oprávněn účtovat stornovací poplatek v následující výši:
- 6 a více kalendářních dní před začátkem kurzu 0 % z celkové ceny kurzu
- méně než 6 kalendářních dní před začátkem kurzu 50 % z celkové ceny kurzu
- 2 kalendářní dny před začátkem kurzu 70 % z celkové ceny kurzu
- méně než 2 kalendářní dny před začátkem kurzu 100 % z celkové ceny kurzu
- Ochrana osobních údajů a informací o Uživatelích
- Osobní údaje a informace o Uživatelích jsou provozovatelem uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
- Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá Provozovatel s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, případně další právní předpisy České republiky.
- Uhrazením kurzu a svojí účastí na kurzu souhlasí uživatel kurzu s užitím pořízených fotografií své osoby, ať už v podobě tištěné či digitalizované pro veškeré propagační materiály provozovatele, jak v tištěné, tak v elektronické podobě, zejména pro účely webových stránek, Facebooku, Instagramu, LinkedIn, tiskovin apod..
- Rovněž souhlasí s tím, aby provozovatel poskytl licenční oprávnění k užití fotografií jakýmkoli třetím osobám, a to zejména pro účely vytvoření reklamních a marketingových materiálů provozovatele.
- Dále souhlasí s tím, že fotografie může být změněna, použita jako součást díla souborného nebo může být použita pouze její část.
- Ochranu a nakládání s osobními údaji uživatelů upravují podrobněji Zásady ochrany osobních údajů.
- Řešení sporů, odstoupení od smlouvy a reklamace
- Odstoupení od smlouvy je možné výhradně z důvodů uvedených v zákoně, není-li mezi stranami sjednáno jinak ve smlouvě, a to na základě písemného oznámení doručeného druhé straně s uvedením důvodu odstoupení s účinky odstoupení k okamžiku doručení takového oznámení druhé straně.
- Veškeré reklamace musí být podávány v písemné podobě. Zá písemnou podobu se pro tyto účely považuje i elektronická komunikace na e-mailovou adresu info@anglickyza3mesice.cz.
- Závěrečná a přechodná ustanovení
- Veškeré spory vzniklé mezi uživatelem a provozovatelem se řídí právním řádem České republiky. K rozhodování sporů takto vzniklých jsou příslušné obecné soudy České republiky.
- Dle § 20n zákona 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů je možné mimosoudní řešení spotřebitelských sporů před Českou obchodní inspekcí, pokud tomu odpovídá povaha sporu.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 10. 2. 2021.